دانلود بازی اکشن Total Recall 1.3.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی اکشن Total Recall 1.3.0
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 474
نویسنده : SINA

  دانلود بازی اکشن تفنگی  Total Recall 1.3.0

Total Recall

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
بازی هیریت انگیز Total Recall 1.3.0 بر اساس داستان واقعی فیلم TOTAL ساخته شده است و همین آن را از سایر بازی ها متمایز می نماید. بازی به قدری هیجانی میباشد که اگر استارت آن را بزنید شما را از دنیای واقعی دور میکند و ساعت مشغول بازی خواهید شد.بازی در سال ۲۰۸۴ سبک اکشن و علمی تخیلی است و اتفاقات بازی در حالی که دنیا میان رویا و حقیقت گیر افتاده است اجرا میشود . سرنوشت جهان در دستان شما میباشد و باید مرز بین این دو را از هم مقایسه کنید . افرادی ترسناک و هیولا هایی در این بازی دشمن شما خواهند بود که با داشتن سلاح های گوناگون قادر به نابودی آن ها خواهید شد.

Total Recall

 

بازی اکشن

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۱۰۸ مگابایت




:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی تبلت, بازی های فوق العاده برای اندروید, بازی هیجان انگیز, بهترین بازی اندروید, بهترین بازی های اندروید, بهترین سایت دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی 2013, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی برای اساس فیلم, دانلود بازی تبلت, دانلود بازی ترسناک, دانلود بازی تفنگی, دانلود بازی جنگی, دانلود بازی خفن, دانلود بازی سیستم عامل اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی پر حجم, دانلود رایگان, دانلود فیلم اکشن بازی, سیستم عامل اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: